.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه بابل از برخی هیات ها ی عزاداری

امام جمعه بابل، از حرکت خودجوش مردم بابل در ایام تاسوعا و عاشورا برای احیای امر به معروف و نهی از منکردراین شهرستان تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تقدیر از حرکت خودجوش مردم بابل در ایام تاسوعا و عاشورا برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، افزود: شنیده‌ ام گروهی از مردم بابل در ایام تاسوعا و عاشورا درصدد هستند برای احیای امر به معروف و نهی از منکر به صورت خودجوش برای احیای این فریضه الهی در بین نوجوانان و جوانان پرداخته تا این فریضه را ترویج کنند که جای تقدیر است.
وی بیان داشت: آسیب‌های موجود در برخی از مراسم و عزاداری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد. امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: امروزه آلات و موسیقی‌هایی وارد مراسم عزاداری ایام محرم شده که فضای معنوی عزاداری‌ها را دچار خدشه کرده است که مسئولان هیئت‌ها باید اقدامات موثری برای جلوگیری از این موضوع انجام دهند.
حجت‌الاسلام روحانی درادامه، عدم اهتمام برخی از بازاریان برای تعطیلی مغازه‌ها در ایام تاسوعا و عاشورا را یکی دیگر از آسیب‌های موجود این ایام برشمرد ، گفت: به عینه شاهد هستیم برخی مغازه‌ها و اماکنی که سال‌های گذشته به احترام این ایام تعطیل می‌کردند باز است که این کار با شان این ایام سنخیت ندارد.
امام جمعه بابل: با انتقادازبازبودن مراکزی مانند قلیان خانه‌ها در ایام محرم ، بیان داشت: بازبودن قلیان خانه‌ها در ایام محرم فضای نامطلوبی به عزاداری‌ها داده و بسیاری از افراد که در هیئت‌های مذهبی عزاداری می‌کنند در کنار عزاداری از این قلیان‌خانه‌ها استفاده می‌کنند.
وی درپایان خاطرنشان کرد: حضور دستجات عزاداری در خیابان‌ها تداعی‌کننده حماسه و شور حسینی و نشان‌دهنده اوج عزاداری‌هاست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.